Finał Pucharu Polski, Hajnówka

Zawody

   Przed ostatnim startem pucharowym miałem wypracowaną skromną zaliczkę punktową, która dawała mi wygraną w całym cyklu pod warunkiem, że podczas zawodów w Hajnówce znajdę się na podium. Oczywiście nie zamierzałem maszerować asekuracyjnie, chciałem te zawody wygrać, by zakończyć cykl mocnym akcentem.
   Forma była dobra, nastawienie również, więc stając na starcie byłem pełen optymizmu. Wiedziałem co mam robić i jak to zrobić by osiągnąć cel. Ruszyłem spokojnie, tuż za Waldemarem Wolkiem (2 miejsce w klasyfikacji generalnej), postanowiłem na początku nie żyłować tempa i zaatakować w okolicy 3 km. Niestety tuż po przekroczeniu tabliczki oznaczającej pierwszy kilometr trasy, zerwała się prawa rękawiczka. To już drugi raz coś takiego spotkało mnie podczas zawodów, tym razem jednak nie mogłem sobie pozwolić by zejść z trasy.

5

Feralna rękawiczka

   W zasadzie to był koniec marzeń o zwycięstwie, musiałem skupić się na tym, żeby kij nie wypadł mi z ręki i na tym, żeby obronić swoją pozycję. I to się udało! Drugie miejsce z czasem 00:34:30 dało mi zwycięstwo w całym cyklu Pucharu Polski 2016.

2

Tuż przed metą

4

Zwycięskie drugie miejsce

   Dziękuję Hajnówce za gościnę, to miejsce jest magiczne i zawsze wracam tutaj z wielką radością i jeżeli tylko zdrowie pozwoli wrócę tutaj ponownie. W przyszłym tygodniu postaram się napisać podsumowanie moich startów w Pucharze Polski 2016.

#PucharPolski #Hajnówka #WielkiFinał #SilesiaNoridcTeam #FundacjaPersevere #GrupaKotrak #NiePodbiegam #Exel #UnderArmourPolska #NordicWalking #PFNW

Leave a Reply

