Podsumownie sezonu 2016

Bieg, Exel Poland, Fundacja Persevere, Grupa Kotrak, Kije, Maraton, Nie Podbiegam, Nordic Walking, Półmaraton, Podium, Schody, Silesia Nordic Team, Zawody

2016… To był dla mnie bardzo trudny rok / sezon startowy. Kontuzje, choroby, problemy osobiste, zawodowe, a to wszystko przekładało się na motywację treningową, koncentrację na zawodach i co za tym idzie na wyniki. Chociaż w cyfrach wygląda to całkiem przyzwoicie, to jednak uważam, a wręcz jestem przekonany,  że mogłem osiągnąć o wiele więcej gdybym tylko potrafił się bardziej uporządkować w głowie.

2016 w cyferkach:

31 startów Nordic Walking (27 razy na podium, w tym 15 zwycięstw) i 31 startów biegowych (8 półmaratonów, 1 maraton, oraz 24 godzinny bieg po schodach)

Najważniejsze osiągnięcia NW 2016:
I miejsce w klasyfikacji generalnej Pucharu Polski na dystansie 5 km,
II miejsce w Mistrzostwach Polski na dystansie 5 km
III miejsce w Pucharze Świata na dystansie 5 km

Największa porażką 2016 była zdecydowanie moja dyskwalifikacja podczas Sztafetowych Mistrzostw Polski w Osielsku, przez którą drużyna straciła pewne miejsce na podium.

Plany na 2017 są dość proste, oby przyszły rok nie był gorszy od tego mijającego, bo szczerze mówiąc w wielu aspektach nadal jestem mocno “w tyle”. Jedyne pocieszenie jest takie, że wróciłem do treningów, które postanowiłem całkowicie przemeblować w stosunku do lat poprzednich. Co z tego będzie jeszcze nie wiem, trzeba napewno poczekać do pierwszych zawodów 2017, czyli Noworocznego Półmaratonu Cyborga i wtedy będę mógł wstępnie ocenić, czy obrałem dobry kierunek.

Na koniec 2016 chciałbym jeszcze podziękować za wspieranie moich działań firmie Kotrak, Centrum Wspomagania Rozwoju Persevere, oraz SportPoland (dystrybutorem marki Exel), drużynie Silesia Nordic Team za zabawę podczas zawodów i poza nimi, wszystkim znajomym, którzy odwiedzają mój FB profil od czasu do czasu i chce im się klikać Lubię to! DZIĘKUJĘ!!!

Leave a Reply

