“IV GPPB”

Fizan, Gliwicka Parkowa Prowokacja Biegowa, Kije, Nie Podbiegam, Nordic Walking, Podium, Silesia Nordic Team, Zawody

Inauguracja czwartego sezonu Gliwickiej Parkowej Prowokacji Biegowej.
Od tego roku zawody odbywają się na zmodyfikowanej trasie, jest szeroko, płasko i szybko.
Jedno okrążenie ma teraz długość 1/10 maratonu, czyli 4219,5 metra, maksymalnie można pokonać 5 okrążeń, czyli półmaraton. Ja wybrałem dystans dwóch kółek (z racji przygotowań do startów w Pucharze Polski na dystansie 5km). Pierwsze okrążenie poszedłem mocno z czasem 00:27:37, a drugie już na spokojnie 30:06 skupiając się bardziej na szlifowaniu techniki i modyfikacji uchwytu kijków. Ogólnie jestem zadowolony ze startu, cieszy mnie to, że treningi w końcu zaskoczyły i widać poprawę w kondycji i szybkości. Teraz najważniejsze to nie poddawać się i dalej mocno trenować.

16326580_1523255824370588_1096227905_o

Start

2

Pierwsze okrążenie

3

Drugie okrążenie

16357498_1523255601037277_340701555_o

Meta

4

Z Marianem, kolegą z drużyny

Zdjęcia autorstwa Katarzyny Marondel

Leave a Reply

